Bookhaul in June

by - pátek, července 07, 2017



Martinus.cz

Čarovná (Kroniky Kendry, #2)Tuto knihu jsem si koupila na internetovém knihkupectví Martinus.cz poslední květnový den, abych získala poštovné zdarma na 6 měsíců. Je to druhý díl série Kroniky Kendry, kterou jsem ještě nezačala číst. Myslím že minulé Vánoce mi kamarádka darovala první díl a já se k tomu ještě nedostala.
První díl nese název Netvor a obálky mi k sobě nesedí. První díl vypadá na příběh Krásky a zvířete a tento díl vypadá na nějakou puberťáckou slaďárnu. Musím přiznat, že originální obálky jsou mnohem hezčí.


Maturita

Král Lávra, Křest Sv. Vladimíra, Tyrolské Elegie, Epigramy  (Neoluxor edice)
Za úspěšné složení maturitní zkoušky jsem od rodičů dostala tuto knihu. Jsou jí díla od Karla Havlíčka Borovského a to - Král Lávra (ze kterého jsem maturovala), Křest sv. Vladimíra, Tyrolské elegie a Epigramy.
Na tuto četbu se těším. Vydání od Fortuna Libri se mi moc líbí a začínám ho sbírat :)





Knižní výměny

Upíři, vlkodlaci a jiné strašidelné příběhy
Na fb skupině Knižní výměny jsem vyměnila tuto knížku za Banku těl, kterou už jsem četla hrozně dávno a bohužel nevyšly další díly. Tahle skupina se mi moc líbí, akorát je škoda, že tam není tolik lidí. Jestli nejste členem, určitě se přidejte a koukněte na mé knihy :)







Megaknihy.cz

Falešný polibek (Kroniky pozůstalých, #1)
Chtěla bych se jet podívat na Humbook, kde bude spisovatelka Mary E. Pearson, která napsala knihu Falešný polibek. #Humbooklub pořádal společné čtení této knihy. Musím přiznat, že jinak bych si tuto knihu přečetla až později. Ihned jsem ji objednala a začala číst. Recenze bude.






Databazeknih.cz

Sny (Sukuba, #3)Odhalená (Sukuba, #6)Stínem políbená (Vampýrská akademie, #3)Krvavý slib (Vampýrská akademie, #4)Vampýrská akademie (Vampýrská akademie, #1)

V bazaru jsem si koupila tyto knihy. Všechny jsou v dobrém stavu, na některých je vidět, že byly čtené, ale to se mi na tom líbí. Richelle Mead patří mezi mé oblíbené spisovatelky (ano, budu to stále zmiňovat), a tak bych si chtěla pořídit všechny její knihy. Sérii Sukuby už mám kompletní a přemýšlím o rereadingu na září, ještě uvidím. Do série Vampýrská akademie mi chybí ještě 2. a 6. díl, které snad brzy seženu. Ale pak ještě navazující sérii Pokrevní pouta, kde mám zatím jen dva díly.

Levné knihy

Cena za dokonalostPolibek čarodějky (Beauchampovy #2)Evžen OněginPočátek (Počátek, #1)

Za maturitní vysvědčení jsem od mého mladšího bráchy dostala poukázku do Levných knih za 200,- Takový dárek mě opravdu dokáže potěšit! Když se mi naskytla první možnost, zamířila jsem do LK a pořídila si hned 4 knihy!  Jsem se svým výběrem opravdu spokojená. Cena za dokonalost mě zaujala svou anotací. Je to slaboučká kniha. Polibek jsem si chtěla přečíst již dlouho, protože mám doma první díl a přečtený. Sledovala jsem i seriál, ale bohužel byl zrušen. Evžena jsem tam nemohla nechat. Sice jsem ho četla k maturitě, ale chtěla jsem ho mít doma. A o knize Počátek jsem slyšela jednou od mých dvou spolužaček, které si ji nemohly vynachválit. A tak když jsem ji tam viděla, nemohla jsem odolat.

  1. Alex Flinn | Čarovná | Martinus.cz | 49,-
  2. Karel Havlíček Borovský | Král Lávra, Křest sv. Vladimíra, Tyrolské elegie, Epigramy | dárek
  3. Poe, Tolstoj, Jackson, de Maupassant, Marsh, Neshbitová, Doyle, Benson, White, Daubeny | Upíři, vlkodlaci a jiné strašidelné příběhy | Knižní výměny
  4. Mary E. Pearson | Falešný polibek | Megaknihy.cz | 224,-
  5. Richelle Mead | Sukuba 3 - Sny | databazeknih.cz | 75,-
  6. Richelle Mead | Sukuba 6 - Odhalená | 75,-
  7. Céline Raphael | Cena za dokonalost | Levné knihy | 0,- (39,-)
  8. Melissa de la Cruz | Polibek čarodějky | Levné knihy | 0,- (79,-)
  9. Alexandr Sergejevič Puškin | Evžen Oněgin | Levné knihy | 0,- (69,-)
  10. Jessica Khoury | Počátek | Levné knihy | 0,- (49,-)
  11. Richelle Mead | Vampárská akademie 3 - Stínem políbená | databazeknih.cz | 90,-
  12. Richelle Mead | Vampýrská akademie 4 - Krvavý slib | databazeknih.cz | 90,-
  13. Richelle Mead | Vampýrská akademie | databazeknih.cz | 120,-

V červnu jsem za knihy utratila 723 Kč.
Což je o 997,- méně než minulý měsíc.
Tudíž se zlepšuji a musím se pochválit (:D) 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Krásné knihy jsi si vybrala a za skvělé ceny. :) Do Levných knih sama ráda a často zavítám. Počátek nesměl chybět ani v mé knihovničce. ;-) Přeji pěkné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je parádní hromádka :) A samé pěkné kousky :) Nejvíc se těším na Falešný polibek, snad nezklame :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho mám přečtený a mě nezklamal. Nic jsem od této knihy nečekala, takže jsem nebyla zklamaná. Je to spíše takový rozjezdový první díl :)

      Vymazat
  3. Vampyrska akademie. Ano ano ano! Asi si dam rereading. Uplne me to laka :) Slusna kupicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě také chci dát rereading, možná v září. Tahle spisovatelka je vážně úžasná a já se chci znovu ponořit do jejího světa :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)