Weekly summary #40 & New in #23

by - pondělí, května 21, 2018



Minulý týden byl vcelku nabitý. V úterý jsem psala zápočet z praktického jazyka, což byl FCE test. Úspěšně jsem ho udělala, takže už jen ústní zkouška a esej a mám tento předmět hotový. Ve středu jsme měli rektorské volno a já jsem ho s kamarádkou plně využila. Hned po obědě jsme se sešly u školy a šly do Botanické zahrady v Liberci. Po hodinové prohlídce nám trochu vyhládlo, tak jsme jely navštívit naši kamarádku do kavárny, kde jsme si daly horkou čokoládu a dortík. Potom jsme jely na přehradu Fojtka, kde jsme se prošly a daly si k večeři pizzu. Seděly jsme u vody a bylo krásně. Na cestě zpátky jsme se byly ještě podívat ve Frýdlantu a pak už jely zpátky domů. Byla jsem z výletu tak unavená, že jsem usnula v 9 hodin. Ve čtvrtek jsem psala zkoušku z pravopisného prosemináře a mám z toho docela dobrý pocit. Navečer jsme šli s přítelem k našim kamarádům, kde jsme vymýšleli program na letní vodácký tábor.
No a v pátek jsem byla dopoledne ve škole a odpoledne jsem se v Mladé Boleslavi sešla s kamarádkami ze střední školy. Zašly jsme do dvou kaváren, popovídaly si a nacpaly se. Víkend jsem měla studijní, protože mám v úterý zkoušku z anglické morfologie a té se docela bojím. Tak mi držte palce :)







Většina z vás už asi ví, že v pátek vyšla 2. řada seriálu 13 Reasons Why / 13 důvodů proč. Byla jsem první sérií naprosto posedlá a nezměnilo se to ani tentokrát. Přiznám se, že jsem úplně zapomněla, že už má druhá řada vyjít. Přijela jsem v pátek ze setkání s kamarádkami a na instagramu jsem viděla, že se někdo kouká. Odhodila Odložila jsem knížku, kterou jsem chtěla dočíst a začala se dívat. Bylo asi 11 hodin a já si řekla, že se podívám alespoň na první epizodu. Najednou se podívám z okna, kde už svítá, pak na hodiny, které ukazují 6 hodin. Ráno! Skoro jako noční směna, akorát že za tuhle nedostanu zaplaceno. Je to závislost no. Momentálně mi zbývají 3 epizody. Jestli tenhle seriál neznáte, tak se na něj rozhodně podívejte, protože to stojí za to. Je to velmi poučné a dramatické. 

Jelikož je zkouškové období, nemám teď moc času na čtení, což mě strašně štve. Během tohoto týdne jsem přečetla knihu Sníh nebo popel. Její autorka přijede letos na podzim na HumbookFest, takže to byla prostě #mustread. Nebylo to nic epického, co by vás ohromilo nebo změnilo, ale nebylo to vůbec špatné. Líbil se mi svět, který autorka vymyslela. Hlavní postava byla sympatická a trochu mi připomínala Aryu Stark, což vůbec nebylo špatné. Trochu jsem se děsila milostného trojúhelníku, ale autorka tento problém vyřešila na jedničku. Je pravda, že se v knize nenajde moc akce, ale i tak se tam nějaká objeví. Příběh je o snaze nevzdávat se a bojovat za to, co v životě chceme. Přátele, zázemí a svobodu.

Příští týden budu trávit s anglickou knihou a to 4. dílem Harryho Pottera. Je to sice bichlička, ale už se těším, až se do čarodějného světa zase vrátím. Mohla bych tuhle sérii číst stále dokola a asi to tak i bude. Nu což :)

Docela často se na instagramu zúčastňuji různých soutěží. Vždy si přeji vyhrát, ale ne vždy se to splní. Vlastně už je to delší doba, co jsem něco vyhrála. Ale nedávno se na mě usmálo štěstí. Zahraniční holčina pořádala soutěž o knihu vlastního výberu z BookDepository. Byla jsem moc ráda, že jsem vyhrála a přála jsem si třetí díl Měsíčních kronik - Cress. Nechápu, proč jsem této sérii tak dlouho odolávala. Zamilovala jsem si Cinder i Scarlet a věřím, že se mi bude líbit i Cress. Nemůžu se dočkat, až se do knihy pustím!

A to je pro tentokrát všechno! Držte mi příští týden palce, čekají mě další dvě zkoušky. Už se těším, až bude zkouškové za mnou a já budu moct jen číst a číst! :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Souhlasím, 13RW byl fakt boží seriál, musím se teď někdy vrhnout na tu 2. sérii, snad mě udrží vzhůru jako tebe xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. série není tak dobrá jako první, ale i tak stojí za zhlédnutí :)

      Vymazat
  2. rela bych, ze ty mas svuj program porad plny na vylety a navstevy :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, v Liberci je botanická? To ani nevím. :D
    Souhlasím, že HP se dá číst pořád dokola. Já mám třeba v plánu přečíst ho ve všech možných jazycích - dobře se mi na něm procvičí. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a je to tam moc hezké :) Já umím jen anglicky, takže tak :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)