TBR květen 2018

by - pátek, května 04, 2018


Anglická kniha
J. K. Rowling | Harry Potter and the Goblet of Fire

Klasika 
Jan Neruda | Povídky malostranské

Série
Sara Raasch | Sníh nebo popel

Stand-alone
Alžběta Bílková | Z kouře a kamenu

Re-reading
Richelle Mead | Spoutání magií


Už jsem Harryho Pottera nečetla od ledna, a tak se konečně do Bradavic vrátím. Tentokrát do Harryho 4. ročníku, který je pěkně obsáhlý. I tak se ale moc těším a doufám, že angličtinu zvládnu. 

Malostranské povídky si musím přečíst do školy. Paní učitelka na literaturu po nás chce seznam do 15. 05. a já se musím přiznat, že se mi povinné knihy číst nechtěly. Přečetla jsem Babičku, která mě mile překvapila, ale styl Nerudy se mi vůbec nelíbí a upřímně se s čtením peru. 

Když jsem se dozvěděla, že Sara Raasch přijede na letošní Humbook, zděsila jsem se. Nepřečetla jsem totiž od této autorky ani písmenko. Ola mě ale naštěstí zachránila a poslala nám hned oba díly! Takže bych chtěla alespoň ten první v květnu přečíst, abych věděla, na co se mám těšit dál. 
Společné čtení je s Markét  (instagram | blog) a s Dančou (instagram)

Knihu Z kouře a kamene jsem získala od Humbooku na recenzi. Autorka Alžběta Bílková (instagram | blog)  vyhrála loni soutěž Hvězda inkoustu a o vydání této knihy bude mluvit na Světě knihy v sobotu 12. 05. Na příběh se moc těším a doufám, že bude dobrý. Fandím českým autorům! :)
Knihu budu číst společně s Mary (instagram)

Nesmím zapomenout na svůj re-reading Vampýrské akademie! Tento měsíc to bude už 5. díl, protože je 5. měsíc. Na Spoutáni magií se už strašně těším a doufám, že tento díl bude lepší než ten minulý.

Co se chystáte číst v květnu vy? :)

You May Also Like

14 komentářů

  1. Super plán! :) Snad se ti bude Harry v angličtině číst dobře. Určitě se pak poděl o to, jak ti to šlo.
    Sníh nebo popel bych si chtěla také přečíst, láká mě už hodně dlouho, tak snad se ke knize brzy dostanu:)

    Já se chystám přečíst pouze dvě knihy, jelikož se musím učit převážně na státnice. Jsou to "Kritický stav" (doktořina) od CJ Lyons a Úpis od Michelle Miller. Tak uvidím jak mě knihy nadchnou :)

    Měj se hezky ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harryho zatím zvládám, ale je pravda, že se angličtina prý každým dílem posouvá výš :)

      Vymazat
  2. Skvělý čtecí plán :) Na Z kouře a kamene se také chystám :) A láká mě i re-reading Harryho :) Tak hlavně pěkné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. drzim palce, at je vsechny zmaknes :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je moc pěkný seznam! Tohle si od příštího měsíce taky zavedu, takovéhle vyvážené plánování! :D :)

    Mimochodem, co jsou tam ty Potter věci na úvodní fotce v pozadí? ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, ať všechno přečteš :) Jsem celkem zvědavá na recenzi na knížku Z kouře a kamene, taky fandím českým autorům. Já doufám, že tenhle měsíc konečně přečtu Renegáty, hrozně se na ně těším. A zbytek se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze na knihu už je :) A na Renegáty se také těším :)

      Vymazat
  6. Na Z kouře a kamene a Sníh nebo popel se taktéž v nejbližší době chystám, jsem na ně zvědavá :)
    Já si radši plány na to, co přečtu, nedělám, knihovna mě vždycky přesvědčí, že potřebuji číst něco úplně jiného, než jsem myslela! Ale ráda bych přečetla Smrtku, na tu se těším.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné plány a navíc, nádherně nafocené. Ať se v květnu daří! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)