Weekly summary #29 & New in #15

by - pondělí, ledna 08, 2018

Minulým týdnem začal nový rok 2018, který bude (doufám) ještě lepší než ten předešlý. Až budu mít trochu více času (což bude nejspíše až v únoru), chtěla bych sepsat takové ohlédnutí za rokem 2017 - ať už knižní, tak osobní. Předsevzetí si zásadně nedávám, ale na nadcházející rok jsem si udělala knihomilské předsevzetí, kterému se budu také věnovat v samostatném článku. 


A teď už k minulému týdnu. Pro mě to byl jeden z nejhorších týdnů na vysoké škole. Náš 81letý profesor mi vrátil mou historicky první seminární práci. Prý to není odborně psaný text, ale román. Tak co kdybych napsala knihu, ne? :D A aby toho nebylo málo, druhý den jsem u toho samého profesora psala svůj historicky první zápočet z českého jazyka. Psali jsme diktát na 3/4  A4 a mohli jsme mít akorát dvě chyby, abychom mohli psát další test, který se skládal z latinské terminologie a rozboru vět. Po opravení mého diktátu jsem byla celá nervózní a srdce mi div nevystřelilo z hrudi. Bylo mi oznámeno, že jsem udělala 3 chyby a že to můžu zkusit zase až v květnu. Ani nevíte, jakou chuť jsem měla uškrtit se svou šálou. Už nadosmrti si budu pamatovat, že vymítání ďábla se píše s I. S kamarádkou, která to také neudělala, jsme se utěšovaly, že jsme se alespoň zlepšily. Na začátku semestru jsem měla 14 chyb a teď jen 3. Ale stejně mě to bude štvát asi až do toho května.

Nicméně studentský život jde dál a já se připravuji na testy, které dělám zítra (úterý) a ve středu. V úterý ráno mám test z anglické fonetiky a ve středu dopoledne FCE test z angličtiny. Doufám, že tentokrát dopadnu lépe. 

Navštívila jsem Levné knihy a koupila si takové bolestné. Už jsem tu možná zmiňovala, že sbírám knihy vydané nakladatelstvím Fortuna Libri. A tak jsem si pořídila další knihu do sbírky, kterou jsem četla k maturitě v PDF. Moc se mi líbí její provedení. Strany jsou psané na kraji uprostřed a jsou v míči. Druhá kniha je další díl knihy, kterou jsem dostala od přítelových rodičů. Byla za 19,- takže jsem ji tam prostě nemohla nechat :D 



A to je asi vše. Teď mi prosím držte palce na další zkoušky! :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Jsem moc ráda, že školu už mám za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce na zkoušky, moc! Ono se to všechno poddá. A teda narozdíl od Lucky, mně zkouškový docela chybí, fakt. Měla jsem to období ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to slyším asi poprvé :D Mě učení také baví, jen jsem strašně nervózní a vystresovaná z těch všech zkoušek.

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)