TBR leden 2018

by - pátek, ledna 12, 2018


Jelikož jsem si stanovila cíl přečíst za tento rok 60 knih, vychází to průměrně na 5 knih za měsíc. A rozhodla jsem se nečíst nějaké náhodné knihy, ale rozdělit si to do "skupin". 


Každý měsíc bych chtěla přečíst:
  • anglickou knihu
  • klasiku z #myčteme
  • knihu z rozečtené série
  • stand-alone knihu
  • re-reading

LEDEN

J. K. Rowling - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 
Tato kniha patří hned do tří skupin - anglická kniha, rozečtená série a re-reading. Pro tento měsíc ji ale řadím do sekce - anglická kniha. 
Už jsem ji měla rozečtenou v prosinci, ale kvůli zkouškovému učení a Vánocům jsem neměla moc času na čtení. S radostí vám oznamuji, že jsem asi jen jednou sáhla po slovníku, jelikož mě určité slovíčko zajímalo. Jinak rozumím! :)

Skupina #myčteme stále ještě není aktivní, ale já věřím, že už brzy zase bude a moc se na to těším! :)

Cecily von Ziegesar - Líbej mě (Gossip girl #1)
Z rozečtených sérií nemám žádnou doma nebo další díl ještě nevyšel, a tak jsem se rozhodla začíst číst sérii, která se mi válí doma delší dobu. Už je to nějaký ten pátek, kdy jsem dokoukala seriál s názvem Gosiip Girl. Jen náhodou jsem zjistila, že existují i knihy a jejich docela dost. Na bazaru jsem si od jedné slečny koupila první tři díly a jsem na to opravdu zvědavá. Koukal tu někdo na tento seriál? :)

Patrick Süskind - Parfém: příběh vraha
Tento film jsem již viděla před nějakou dobou a stejně jako to bylo u knih Gossip Girl i u této jsem jen náhodou zjistila, že existuje i kniha. Zrzavá dívka na obálce se mi moc líbí, škoda že jsou tam ti dva chlapi :D I na tuto knihu jsem dost zvědavá :)

Richelle Mead - Mrazivý polibek (Vampýrská akademie #2)
S re-readingem této mé oblíbené série jsem začala už v prosinci, kdy jsem chtěla přečíst celou sérii. Ale raději jsem trávila čas se svou rodinou a na čtení nebyl čas. Proto jsem se rozhodla přečíst jednu knihu za měsíc, abych měla čas i na knihy, které jsem ještě nečetla. 

A to je vše. Jsem zvědavá, jestli všechny knihy stihnu přečíst, když je to zkouškové období. 

Tento článek vychází se zpožděním, protože zkoušky, a tudíž mám už dvě knihy přečtené :)

Jaké knihy chcete přečíst v lednu vy? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Je to dobrý nápad, ale já bych asi nedokázala každý měsíc číst knihy, které by mi pasovaly do určitých kategorií, ale doufám, že tobě se to povede :)

    A knížky na leden vypadají dobře. Superdrbnu mám rozkoukanou, ale vzhledem k té hromadě seriálů co sleduju jsem pořád zaseklá v půlce první série :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že u toho vydržím. Loni jsem to neměla tak přísné a šlo to, tak uvidím :) To chápu, také mám rozkoukáno plno seriálů :D

      Vymazat
  2. Já jsem se od letoška taky rozhodla sepisovat své TBR plány, tak uvidíme, jak se nám povede :) Tobě moc držím palce, ale věřím, že se daří :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělám ráda tyhle plány a celkově ráda plánuji. Ne kdy se to vydaří, ale co? :D Zatím se mi vede :) Tobě přeji také hodně štěstí :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)