Knižní výzva 2018

by - sobota, ledna 06, 2018



Nový rok je tu a s ním přichází o nová knižní výzva, kterou jako každý rok pořádá Elss.

Minulý rok jsem si nastavila cíl 50 knih a přečetla jsem jich celkem 61! Myslím si, že to bylo hlavně tím, že jsem měla delší prázdniny - 4 měsíce. Ale zase jsem chodila do práce, tak nevím. Každopádně jsem jich na můj vkus přečetla hodně. Takže jsem se rozhodla, že tento rok si stanovím cíl 60 knih a třeba ho zase překročím :) 

A stejně jako minulý rok bych chtěla po překročení každé desítky udělat takový shrnující článek, ve kterém bych vám napsala, které knihy jsem přečetla, které se mi líbily a které naopak nelíbily. 



Kolik knih chcete přečíst letos vy? :)



You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)