To read in December 2017

by - pátek, prosince 01, 2017




Konečně nadešel čas na re-reading mé oblíbené série - Vampýrská akademie. Je to celkem 6 knih a já doufám, že budu mít čas ji celou přečíst. A také doufám, že mě dostane z menší čtecí krize, kterou momentálně mám. Ještě bych si chtěla přečíst vánoční knížku a jedinou, kterou mám doma je Vánoční kouzlo, což jsou vlastně povídky. 

Vampýrská akademie // Mrazivý polibek // Stínem políbená // Krvavý slib // Spoutáni magií // Poslední oběť

Musím se přiznat, že jsem si tuto knihu koupila hlavně kvůli její nádherné obálce. Na fotce to není vidět, ale je krásně třpytivá a kouzelná. Docela se těším, až se do ni pustím. 


Jaké jsou vaše čtecí plány na prosinec? 
Budete číst nějaké vánočně laděné knihy?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Vampýrskou akademii jsem kdysi četla - a tehdy se mi i dost líbila. :) Já to vidím na šestý díl Pottera v němčině. U angličtiny si ještě nejsem jistá - přemýšlím, zda něco ze světa Doctora Who, nebo nějakou klasiku. A pak bych chtěla Zeměplochu a něco matematického. Takže moc vánoční to nebude, ale hezké snad ano. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční to sice není, ale je to pestrý výběr. Ať se ti dobře čte :)

    OdpovědětVymazat
  3. ke kronikam jsem se jeste nedostala a uprimne na to ani nespecham... mam tolik knih ke cteni, ze mi jde z toho hlava kolem :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)