Bookhaul in November 2017

by - pondělí, prosince 18, 2017


Za knihy utrácím opravdu hodně, ale už se to snažím trochu korigovat. Za měsíc listopad se mi to docela povedlo. 


Albatrosmediea

Myslím, že ve VIP balíčku z Humbooku jsem měla slevový kupon s 25% a poštovným zdarma. Co bych to byla za knihomola, kdybych tuto skvělou nabídku nepřijmula, že? Tou dobou všude po instagramu kolovaly útržky z komiksu od Sarah Anderson a já jsem se rozhodla, že si ho pořídím. Bohužel 1. díl zrovna neměli ve skladě, tak jsem si objednala rovnou 2. A k tomu ještě další dost vychvalovanou knihu a tou je Divotvůrce.

Databázeknih

Konečně jsem sehnala poslední díl z Vampýrské akademie, který mi doma ještě chyběl. Přesněji řečeno to byl 2. díl s názvem Mrazivý polibek. Bohužel mi kniha přišla vcelku poškozená od české pošty. Slečna mi zasílala fotku před posláním a kniha byla jako nová. Po rozbalení měla ohnutý pravý dolní roh, ale snažila jsem se ho narovnat pomocí kolíčků. Nicméně jsem strašně ráda, že mám tuto svou oblíbenou sérii konečně kompletní! 

Levné knihy

Ani tento měsíc se mi nepodařilo tomuto levnému obchodu vyhnout. Naštěstí tam se mnou byl přítel a knihy mi zaplatil. Vybrala jsem si další dvě knihy do své sbírky nakladatelství Fortuna Libri. Obě knihy jsou od českého spisovatele Karla Čapka, od kterého jsem četla jen divadelní hry a ty se mi líbily. Takže jsem si řekla, že dám šanci i jeho prozaické tvorbě. 

Antikvariát

Vždycky mě strašně mrzelo, že ve městě kde jsem bydlela, není antikvariát. Teď bydlím v Liberci a rozhodla jsem se, že si nějaký hezký najdu. Na internetu jsem narazila na jeden s názvem Kralík7, a jelikož nebyl daleko, vydala jsem se tam. Antikvariát je to vcelku malý, ale knížek tam bylo spousta. Při mé návštěvě mě paní upozornila na světovou literaturu v krásném vydání a já si vybrala hned 4 knihy. 2 z toho jsem již četla, ale to vůbec nevadí. Musela jsem je prostě mít. 

Souhrn

1. Ubulená hromádka štěstí
Sarah Andersen | Albatrosmédia | 149,-

2. Divotvůrce
Sebastian de Castell | Albatrosmédia | 224,-

3. Mrazivý polibek
Richelle Mead | Databázeknih | 200,-

4. Hordubal, Povětroň, Obyčejný život
Karel Čapek | Levné knihy | Od přítele (89,-)

5. Povídky z jedné kapsy, Povídky z druhé kapsy
Karel Čapek | Levní knihy | Od přítele (79,-)

6. Velký Gatsby 
F. Scott Fitzgerald | Antikvariát | 60,-

7. Kulička 
Guy de Maupassant | antikvariát | 45,-

8. Utrpení mladého Werthera 
Johann Wolfgang von Goethe | antikvariát | 120,-

9. Obraz Doriana Graye 
Oscar Wilde | antikvariát | 80,-

Za knihy jsem dohromady utratila 878,-

Jaké knihy jste si v listopadu pořídili vy? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Divotvůrce bych si také ráda pořídila, vážně dost mě láká. Skvělé přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu světovku ti závidím, vypadá nádherně. :)
    A Ubulená hromádka štěstí je prostě dokonalá knížka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásné vydání :) Ano, musím si ještě pořídit první díl :)

      Vymazat
  3. No měla jsem tam poslední objednávku a pak spíš recenzáky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky, je fakt, že já za knihy a různé knižní doplňky taky vyplácnu neuvěřitelné částky a teď v prosinci jsem se docela korigovala, protože mi muselo zbýt na dárky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Divotvurce plánuji v brzké době :)
    Moc pěkné knihy, hlavně ty antikvariáttní 😊
    Pěkné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si na Divotvůrce ještě počkám, mám tu spoustu nepřečtených knih :D

      Vymazat
  6. Za listopad jsem si žádnou knížku nekoupila, jelikož jsem měla doma docela dost velké zásoby :D a hlavně jsem se snažila něco málo ušetřit na dárky.
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)