To read in June

by - čtvrtek, června 01, 2017



Tanec s drakyThirteen Reasons Why, TV Tie-inElita (Selekce, #2)PS: Miluju tě

zdroj obálek Goodreads.com

George R. R. Martin - Píseň ledu a ohně (5.) Tanec s draky
Tuto knihu jsem už rozečetla včera večer. Ani nevíte jak moc se těším, až se znovu setkám se svými oblíbenými postavami. Je to sice pořádná bichlička a dá mi nějakou dobu zabrat, ale už jsem si na to zvykla.

Jay Asher - 13 Reasons Why
Jak už jsem se několikrát zmiňovala, naprosto mě pohltil seriál se stejným názvem jako je kniha. Knihu jsem už četla v českém překladu, a jelikož se mi nelíbila obálka, objednala jsem si ji v originále a s touto obálkou jsem nesmírně spokojená!

Kiera Cass - Selekce (2.) Elita
První díl jsem četla v březnu a pořád jsem váhala, jestli mám pokračovat ve čtení této série. Nemám ráda rozečtené série, takže jsem se nakonec rozhodla číst dál. Uvidím, jak se mi to bude líbit. Neříkám, že je to špatné, ale na mě celkem princeznovské a moc sladké.

Cecelia Ahern - PS: Miluji tě
Aby té sladkosti a lásky nebylo málo, půjčila jsem si v knihovně tuto romanťárnu. Už jsem kdysi dávno viděla film a pamatuji si, že se mi líbil, tak proč nezkusit i knihu, že?

Držte mi palce, jdu na to!



Co se chystáte číst v červnu vy? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za přečtení článku až do konce a zanechání komentáře :)